Image

Ons nieuws

Home > Maak kennis met Firefly

Maak kennis met 24-uurs dienst Firefly

Rotterdam, 29 oktober 2022

Sinds 1 augustus 2022 maken wij gebruik van de 24-uurs dienst van Firefly. De hoogste tijd om kennis met hen te maken.

Firefly is ontstaan uit de bedrijven Allseven24 en Aero24. Momenteel bedienen zij 150 bedrijven over de hele wereld. Er werken nu 50 consultants, die allemaal vanuit huis werken en ze breiden nog steeds uit. Het kantoor van Firefly zit vlakbij Londen, maar er werken ook mensen vanuit Australië, Amerika en Afrika voor hen.

Firefly werkt met een realtime workflow systeem wat speciaal voor de reisbranche is gebouwd. Hiermee kunnen ze uw telefoontje of case gemakkelijk prioriteren en wordt er automatisch bepaald wie als 1e moet worden geholpen.

 Image
 Image

Het beste kunt u dan ook het Travel Request Form invullen. Let er dan op dat u ook de gewenste/geboekte vertrekdatum en tijd invult. Op basis hiervoor bepaalt het systeem wanneer u wordt geholpen.

Vul alles zo volledig mogelijk in het Engels in, zodat de Firefly employee gelijk aan de slag kan voor u. Zij hebben toegang tot ons reserveringssysteem (Galileo) en tot uw profielen, maar niet tot onze e-mail.

Is uw vlucht binnen 3 uur dan adviseren wij u te bellen. U moet dan direct worden doorverbonden met een senior medewerker, die u kan helpen.

De telefoonmedewerkers van Firefly die de telefoon opnemen, kunnen wel een TRF voor u aanmaken, maar niet direct helpen.

Houdt er rekening mee dat ook Firefly geen rekening kan houden met de piekmomenten als er vluchten geannuleerd worden, vertragingen zijn etc. Dan kunnen de wachttijden ook bij hen oplopen.

Ook bij uw vertrouwde Anthony Veder team heeft u te maken met een langere responstijd. Dit komt doordat het aantal wijzigingen en annuleringen enorm is toegenomen, met name door de huidige hectiek op Schiphol. Daarbij komt dat ook luchtvaartmaatschappijen kampen met een tekort aan personeel en zeer slecht bereikbaar zijn.

Vergeleken met vroeger vergt het maken van een boeking meer handelingen en kost het meer tijd voordat we uw ticket kunnen printen. De huidige vertraging in de dienstverlening is branche breed.

 Image
 Image

We doen er alles aan om met het huidige team (ook buiten kantooruren) onze dienstverlening te optimaliseren en uw aanvragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

We waarderen u bijzonder als klant en hopen op uw geduld en begrip voor deze situatie.

Meer nieuws

Aanvullende gegevens nodig voor Eurostar ticket London

02 April 2024

Voor reizen naar en vanuit het Verenigd Koninkrijk is de reiziger verplicht aanvullende passagiersgegevens door te geven aan de Britse overheid. Dit moet de reiziger…
LEES VERDER

Zomerupdate van Transavia

18 March 2024

Transavia gaat vanaf 3 april aanstaande geld rekenen voor het meenemen van trolleys aan boord. Wel is het mogelijk gratis kleine bagage mee te nemen…
LEES VERDER

To ensure the best experience on our website, we use cookies. Click 'I agree' to accept the cookies. You can click here to read our cookie policy.

I agree